top of page

הדברים האהובים עלינו

Updated: Dec 26, 2021

להתחיל שנה חדשה עם מה שאני אוהבת. באמת!


אני רוצה לשתף באחד הכלים הכי פשוטים, אבל הכי עמוקים שעוזרים לגלות מה אני באמת אוהבת ומה אני רוצה באמת. 


לפני כמה שנים הגיעה אלי אישה שהחלום שלה זה לרקוד. לפני הילדים והמחויבויות היא רקדה המון. כדי להתפרנס היא הייתה חייבת לעזוב את החלום. אחרי כל השנים האלה היא מרגישה כלואה ועצובה. הקשבתי לה בתשומת לב וראיתי את התשוקה שלה כשהיא דברה על הריקוד, ואת העצבות כשהיא דיברה על העבודה. 

הצעתי לה להיכנס למדיטציה קצרה. אחרי שהנחיתי אותה לנשום ולהירגע היא נכנסה לשקט ואז ביקשתי ממנה להעז ולדמות בעיניי רוחה את החלום שלה. כעבור כמה דקות היא פקחה עיניים בוהקות ואמרה:

"ראיתי אותי בסטודיו משלי"!!! 

כעבור שנה היא פתחה סטודיו משלה. 

תודות לחיבור עמוק עם החלום שלה, לראייה הצלולה והנחישות לעשות את מה שהיא אוהבת, היא הצליחה להקים את הסטודיו כשבעיניי רוחה היא מקדישה את עצמה לריקוד כל כולה. 


אני מזמינה אותך לכתוב רשימה של כל הדברים האהובים עליך. זה ייקח קצת זמן ומחשבה. דברים יגיעו במהלך כמה ימים, לכן זה יהיה מועיל לשים בכיס פנקס, או לכתוב אותם בטלפון ברגע שהם מגיעים. 

רושמים את כל הדברים שעולים, לא משנה אם נדמה שהם קטנים. הנה כמה דוגמאות משלי: אני אוהבת לעשות מקלחת חמה ממש. אני אוהבת להסתכל דרך החלון כשאני קמה בבוקר. אני אוהבת לשתות קקאו מר וחזק.


זה מעניין גם להכניס לרשימה דברים כמו השעה המועדפת ביום, העונה בשנה, אוכל אהוב, בעלי חיים, צבעים, טעמים, ריחות, מסעדות, מוזיקה, אמנים, סופרים וכן הלאה... בקיצור כל מה שאוהבים.  הרשימה יכולה להתרחב ולכלול גם את הדברים שאוהבים לעשות שלא יצאו עדיין לפועל.


לבסוף, לאחר שכתבת את הרשימה, זה הרגע להתחיל להביא את האהבה שלך לידי ביטוי. 

זה הרגע שלך לעשות משהו שממלא אותך בשמחה ואהבה, כי זו הבחירה שלנו להיות אומללים או מאושרים.


שנה חדשה טובה ומבורכת

שלכם מהלב, יעל



Recent Posts

See All
bottom of page