top of page

מאי סדר לסדר



האחר מגיע כדי שאוכל לעזור לו, להבין את חוסר הנוחות שלו ולהכילו. הטיפול הוא כמו סידור הבית מחדש. אנו צובעים אותו, מזיזים רהיטים וזה נותן לנו תחושה של חידוש ורעננות, תחושה חדשה של חופש. במצב של אי סדר האפשרות היא להסתכל על הסיטואציה כפי שהיא ולקחת החלטה לעשות סדר – שזה לא אומר לשים את הדברים בצורה מבולגנת/ מבולבלת, או לדחוף אותם מתחת למיטה, אלא לשים אותם במקום שאליו הם שייכים: הסוודר בארון הבגדים מקופל ונקי, זמין ללבישה.

צריך שיהיו לי מעט נתונים מאורגנים היטב: המטרה היא לא להסתיר את הדברים מהעין אלא לסדר אותם במקומם, כלומר- לא לבטל או להעלים את הבעיה אלא לארגן אותה מחדש, להחשיב אותה כהזדמנות, כמשהו שאפשר להשתמש בו. כשאנו מבינים שלא צריך לשלול את האירוע הזה אלא להשתמש בו אז נדע בעצמנו לארגן מחדש אירועים רבים אחרים בחיים.

על מנת להיות מטפלת טובה ולעזור לאנשים עלי לשאול את עצמי שאלות בנוגע לחיים: מה הם החיים, הדברים והאנשים.

השאלות האלה תומכות בשינוי במטרה לחקור את החיים החיצוניים והפנימיים של האדם.

אני מאמינה בחוזקה, לא רק בתרופה, אלא בך וברצון שלך להבריא. כל אדם יכול להשתפר. זה מאפשר תזוזה ממצב של חוסר-נוחות dis-ease לעבר מצב רווחה ease, לעבר מציאת פתרון יצירתי. זאת לא אני שצריכה לפתור את חייך, כי זה לא אפשרי. המטרה היא להציע לך את עצמי כמיקום של יתרון, מיקום מכיל, שלא מסתכם במציאת הרווחה, אלא מיקום שמעורר בך את הרצון, שמעורר בתוכך תהליך שמגרה את הרצון להתפתח ולגדול.

Recent Posts

See All
bottom of page